Robienie loda, nadstawianie dupy, młoda 19-latka sex-spowiedź

 w kolejarza, sex grupowy, orgieMam dopiero dziewiętnaście lat, ale dobrze wiem co to takiego seks. Bzykałam się już z kolegami.
To oni nauczyli mnie wszystkiego. Pierwszą rzeczą jaką mi pokazali
to było branie do buzi. Miałam brać penisa i ssać go jak lizaka dopóki nie wytryśnie z niego coś białego. Za pierwszym razem poszło mi słabo, bo kilka razy się zakrztusiłam, najbardziej jak sperma
strzeliła mi prosto do gardła. Potem było już dużo lepiej. Zostałam mistrzynią seksu oralnego
i każdy kolega chciał, żebym zrobiła mu loda. Pozwalam się też dymać w dupcię, bo sprawia mi to
przyjemność i bardzo chętnie pozuję do rozbieranych zdjęć. Moim kolejnym celem jest ustanowienie nowego rekordu seksualnego.

Tagi: , , , , , , ,

Skomentuj

