Opowiadanie erotyczne – Stara znajoma, sex po latach nr.4

Byłem w niej sam nawet nie wiem jak długo.
Zdawało się że trwa to wieczność i jednocześnie wciąż było mało. Na koniec uklękła przede mną i zaczęła delikatnie pieścić, Gdzie ona się tego nauczyła nie wiem, ale była w tym rewelacyjna. Nie przestawała całować i ssać aż do momentu, gdy nie wytrzymałem. Ona jednak ciągle nie przestawała zdawało się że wyssie mnie do samego końca. Kiedy wszystko się skończyło leżałem całkiem wyczerpany. Ona uśmiechała się do mnie. Odleciałem. To było jedno z naj lepszych doświadczeń w moim życiu….

Tagi: , ,

Skomentuj

