Opowiadanie erotyczne – Stara znajoma, sex po latach nr.3

Sexlaska z forum erotycznego.Zdjęła ubranie, przeciągnęła dłonią po swoim brzuchu, coraz niżej i niżej i aż do miejsc, gdzie nie dotarłem jeszcze ale bardzo chciałem być. Siedziała na barowym fotelu, przede mną widok zatem był nie przeciętny. Jej ciało tańczyło pod dotykiem dłoni. Wstałem i podszedłem do niej. przerwała i owinęła dłonie wokół mnie, potem nogi, wisiała tak całowała moje usta namiętnie i bez opamiętania, zaniosłem ją do sypialni, położyłem na kołdrze była cała moja. Zatonąłem w niej. Dotykałem, potem moje usta coraz niżej i niżej ku miejscom najtajniejszym udały się. Jej ciało wiło się z rozkoszy jak wąż.

Tagi: , ,

Skomentuj

