Nieznajoma sexlaska w autobusie cz7.

sex laski w miłosnym tańcu.Do mieszkania weszła, może trudno w to uwierzyć, dziewczyna, którą widziałem wcześniej, koleżanka mojej nieznajomej towarzyszki. Przez jakieś piętnaście sekund nie wiedziałem o co w tym wszystkim może chodzić. Dziewczyny jednak zaczęły w przemiły sposób mi to wszystko wyjaśniać. Nie wiedzieć kiedy ich ubrania spadły na ziemię. Nagie ciała pieściły się nawzajem. Nieznajoma podeszła do mnie wzięła mnie za rękę i zaprowadziła w sam środek tego seksualnego cyklonu. Nigdy już nie przeżyję czegoś podobnego, Żadne z was nie przeżyje. Dwie piękne, kobiety pieściły to siebie to mnie i wszystko wirowało…
Teraz nie jest mi wcale łatwo pisać o tym w jakiś mniej chaotyczny sposób. Wszystko to było dzikim instynktem. Wszystko to było niczym sen, z którego nie miałem wcale ochoty się obudzić.
Teraz kiedy tak leżę obok moich, niesamowitych, pięknych przyjaciółek i piszę to co sobie czytacie. mogę dopiero powiedzieć że Nie żałuję niczego.
______________________________________________________
Mam nadzieję że podobała się wam ta historia.  Jeśli podobały się
wam również zamieszczane tu zdjęcia
odwiedźcie koniecznie tą sexgalerię.

Tagi: , , ,

Skomentuj

