Nieznajoma sexlaska w autobusie cz4.

Nie sądziłem że taki będzie rozwój wydarzeń. Byłem niespokojny od momentu kiedy wsiadłem do autobusu i aż do przystanku, gdzie zwykle wsiadała rozglądałem się nerwowo. Tym razem się nie zawiodłem, była tam, dziś niewyspana, z roztrzepanymi włosami, wyglądała pięknie, sam złapałem się na tej myśli. Była z koleżanką, wsiadły rozmawiały sam nie wiem o czym. Gapiłem się w okno i zaskoczony, musiałem mieć najgłupszą minę jaką świat widział. Ona zerkała co jakiś czas na mnie uśmiechała się do swej koleżanki, tak kilka minut sytuacja nie rozwijała się w żaden sposób, zorientowałem się że przegapiłem swój przystanek, Musiałem wysiąść. Obejrzałem się za siebie, gdy drzwi autobusu zamknęły się za mną. Jej oczy wpatrywały się w moje, przez brudną szybę, w taki sposób, że wydawały się kruszyć szkło i rozdzierać ubranie wzrokiem. Powiedziałem sobie, pora ruszyć z miejsca tę sytuację, jutro coś z tym zrobię a narazie do pracy.

Tagi: , ,

Skomentuj

