Nieznajoma sexlaska w autobusie cz.2.

Dziewczyna w autobusie. Dzisiaj spotkałem ją znowu nie wiem czy rzeczywiście nie zwraca na mnie uwagi czy to tylko gierka. Odwraca wzrok zawsze kiedy spojrzę w jej stronę, ale kiedy patrzę w okno gapi się na mnie. Wiem że ktoś pewnie uzna że to dziwaczne, powie czemu nie podejdziesz nie porozmawiasz. Ale ja chyba lubię te podchody. Wiem że kiedy jest się z kimś długo, oboje się wypalamy. Z tego powodu zacząłem szukać czegoś więcej, czegoś więcej od życia oczekiwać. Nie podejdę będę sobie tak jeździł przynajmniej narazie.

Tagi: , , , , ,

Skomentuj

