Archiwum kategorii ‘Sex porno filmy – rekordowe produkcje filmu porno’

Seksualne Rekordy – filmy

Listopad 24, 2009

SEKSUALNE REKORDY – FILMY

Użytkowniku jeżeli nie ukończyłeś 18 lat i nie chcesz oglądać treści Pornograficznych – nie wolno Ci klikać w poniższe linki i wchodzić dalej.

Seksualne Rekordy
Sprawą podstawową było znalezienie dziewczyny, która zgodziłaby się wystąpić w tym przedsięwzięciu. Na szczęście w najbardziej właściwym momencie pojawiła się ….Obawialiśmy się, że jej entuzjazm wynika z nieświadomości tego co na nią czeka.

Eroticon, seks rekordy

Sierpień 20, 2008

seks laski
Bicie rekordu seksualnego odbywa się co roku na targach erotycznych Eroticon, żeby zobaczyć naszą gwiazdę porno trzeba tam się dopchać, nie zawsze nam to może się udać ale od czego mamy portal Eroticon tutaj znajdziesz filmy, zdjęcia dowiesz się więcej o rekordzistkach. Zobacz jak wyglądają gwiazdy porno-biznesu, sex dla nich to więcej niż przyjemność. Zobacz jak się rozwija sytuacja bicia rekordu.

Stacy Silver sex laska i świetna porno gwiazda.

Lipiec 15, 2008

Stacy Silver urodzila się w Czechach. karierę w porno filmie rozpoczęła w roku 1999. Jest moim zdaniem jedną z naj piękniejszych gwiazdek w przemyśle porno filmowym. Podczas pracy nad swymi filmowymi sex osiągnięciami używała wielu pseudonimów np: Dana, Stacey Silver, Stacy Lovecock, Dana M., Dana A., Julie, Sasha, Staci Silver. zagrała w sumie w 135 filmach tej klasy a ciekawostka jest taka że je równi reżyseruje. W sumie pod jej patronatem powstało sześć filmów pornograficznych np:

1. Dirty Lesbian Pleasures, Metro Home Video,

2. Planet Silver 1, Fusxion,

3. Planet Silver 2, Fusxion,

4. Pussy Eaters, Metro Home Video

Wywiad z Stacy znaleźć można na stronie wydawnictwa pink press Polecam…

film porno pod tytulem PORNO GWIAZDA.

Lipiec 14, 2008

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda życie gwiazdy porno? Amanda Banks, upadająca gwiazdka filmowa postanowiła to sprawdzić. Razem z nią poznajemy świat producentów porno od strony, której większość z Was w życiu nie widziała.

występują w tej porno produkcji takie postacie jak: Julia Ann, Lezley Zen, Asia Correra, Aria, Stormy, Nicole Sheridon, Amber Michaels, Jonathan Morgan, Dillon, Brad Armstrong, Lee Stone, Voodoo, Barret Blade.

Sexlaski film porno najleprzej jakości.

Lipiec 7, 2008

Czy pamiętacie może bardzo starą gierkę komputerową pod tytułem SEXLASKI ? Polegało to na tym by zakreślając pole odsłaniać kawałeczek obrazka, na którym widniała tytułowa sexlasaka. Gra jest baaardzo stara, więc wielu z was jej już nie pamięta. Pojawił się jednak niedawno film pod takim właśnie tytułem. Czy na podstawie gry, tego nie wiem. Wiem natomiast że na 100% wart jest tego by zrobić z niego grę. Film sexlaski zobaczycie na stronie wydawnictwa pinkpress. Polecam.

Sexlaski - świetny film dla dorosłych

Sexlaski - świetny film dla dorosłych

Suzie Diamond Rekordowa Sex laska.

Lipiec 7, 2008
Suzie Diamond to jedna z najbardziej popularnych porno gwiazd w sieci. Zagrała między innymi w takich porno filmach jak: Dwa miecze w pochwie , Wide Open, Asshole Combustion. Jest bardzo szczupłą ciemnowłosą kobietą z pod znaku Lwa.
Suzie Diamond sexlaska w porno filmach.

Jej wymiary to:34B-26-37

Waga:55kg,

Wzrost:180cm, Miejsce urodzenia: Galanta, Słowacja,

Data Urodzenia:Sierpień 08, 1984 ,

Karierę w porno filmie rozpoczęła w wieku lat 20. Wszyscy życzymy jej jak myślę owocnej kariery gdyż jest to bardzo fajna sexlaska.

Film porno z super seks laską Michelle Wild

Lipiec 4, 2008
Michelle Wild sexlaska i porno gwiazda.

Michelle Wild - sexlaska wielkiego formatu

Miasteczko sex , Film opowiada o historii młodego małżeństwa. Podczas podróży po ślubnej państwo młodzi mają wypadek nieopodal miasteczka Sexville. Okazuje się, że uszkodzenia samochodu są na tyle poważne, że kontynuowanie podróży jest niemożliwe.

Gorące pizdeczki , Zgrabna służąca zamiast sprzątać mieszkanie daje dupy panu domu. Dobrze zbudowany mechanik zamiast naprawiać zepsuty sprzęt zaczyna ruchać klientkę. Nauczyciel gry na fortepianie ze zdumieniem stwierdza, że jego uczennica zamiast grać na instrumencie zaczyna mu robić laskę. Trzy piękne turystki przestają się opalać i zaczynają uprawiać seks nad basenem. Wszystkie te historie, to spełnienie najskrytszych fantazji, które mogą ziścić się na waszych oczach.

Hot rats, glądając film Hot Rats wejdziecie do równoległego świata fantasy. Świata legendy w którym nic nie jest takie jak się wydaje. Rzeczywistość i fantazja tworzą świat w którym seks jest podstawą wszystkiego. Uwodzicielski Czerwony Kapturek i wyuzdana Królewna Śnieżka, mają zaskakującą osobowość, kontrolowane są przez diabła przez co czynią kontrowersyjny i pełen seksu obraz. W rolę perwersyjnego diabła wciela się tutaj piękna Michelle Wild towarzyszą jej niemniej piękne Sophie Evans i Stacy Silver.

Wszystkie te filmy i znacznie więcej znaleźć można na stronie wydawnictwa erotycznego Pink Press.

Polecam też stronę takią jak http://www.polskiseks.pl, seks laski i wyłącznie polskie filmy porno.

Seksualna rekordzistka Brooke Ashley i jej film porno.

Lipiec 3, 2008

Damski klub 2, sex laski razem w super scenach erotycznych.Brooke Ashley to osobistość światka erotyki, która w 1998 roku zdobyła tytuł seksualnej rekordzistki świata w dziedzinie seksu analnego. Tak właśnie, uprawiała ten właśnie rodzaj seksu bez użycia środków pomocniczych w postaci lubrykantów 50 razy. Dziś chciałbym opisać jeden z jej filmów porno: Damski klub 2. Można go znaleźć na stronie wydawnictwa PinkPress. Widzowie szczególnie cenią sobie walory artystyczne filmów, w których udział biorą wyłącznie dziewczyny.
Aż 31 gwiazd porno zagrało w filmie „Damski Klub II”. Znajdziecie w tym filmie wszystko, czego tylko możecie oczekiwać od filmu les. Piękne dziewczyny dokonują prawdziwych seksualnych akrobacji i wykazują się niespotykana pomysłowością w dostarczaniu sobie nawzajem rozkoszy. Ciekawy motyw w domowej porno filmotece, prawda?

Film porno Nowy Seksualny Rekord Świata.

Lipiec 2, 2008

Klaudia figura - sex rekord 2002.Pierwszym sex filmem jaki zamierzam opisać, jest to w miarę oczywiste, jest „Nowy seksualny rekord Świata” W roli głównej występuje oczywiście bohaterka z 2002 roku Klaudia Figura. Osiągnęła ona wówczas wynik 646 stosunków. współzawodniczyła ona podczas bicia rekordu z Claire Brown z Wielkiej Brytanii, Mayara z Brazylii. Film jest dokumentem z tego wydarzenia.

Film ten jest do nabycia na stronie Klaudii.

Imprezę zorganizowało wydawnictwo PinkPress, wydawca takich czasopism jak np: Eroticon.


Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.